Rale Mićić je novac za realizaciju videa prikupio krajem prošle godine preko internet servisa RocketHub, na kome fanovi finansiraju projekte muzičara.
Srpski gitarista je na ovom projektu angažovao scenaristu, reditelja i producenta Grega MacDonalda, koji ima veliko iskustvo u režiranju muzičkih spotova, kao i nagrađivanog direktora fotografije Jeffa Turicka, koji je radio i sa slavnim dokumentaristom Kenom Burnsom.
”Evolucija interneta i raznih mobilnih naprava omogućila je muzičarima da dopru do fanova na razne nove načine”, rekao je Mićić. “Muzički spotovi se vraćaju, a ja želim da se pobrinem da i džez bude predstavljen na pravi način”.
Video je juče postavljen na Youtube:
Na našem sajtu možete pročitati sledeće tekstove o Raletu Mićiću:
kada vidim naslov -novi spot…–uplasim se da nisu neki narodnjaci…
ja bih stavio …. novo delo raleta micica …ima i zasto …
spot je novo delo grega mekdonalda, a serbology staro delo raleta mićića 🙂
to me podseća na novi trend po kome klasičari harmoniku zovu "akordeon", da ne bi prizivali negativne konotacije… stvari treba zvati njihovim imenima, a vrednost dela ćemo već proceniti od slučaja do slučaja.