Na razmeđi elektronske i pijanističke improvizacije, između zvuka glasa, vokalnog semplera i klavirske pratnje odvija se uzbudljiv i nepredvidljiv dijalog dvojice izuzetno aktivnih i značajnih stvaralaca na impro sceni.
Alessandro Bosetti je rođen 1973. godine i deluje kao kompozitor, saksofonista i sound umetnik čije se delo pre svega bavi muzikalnošću govornog jezika i neobičnim, zvučnim aspektima verbalne komunikacije. Bosetti je stvorio više tekstualno-zvučnih kompozicija za “live” izvođenja, kao i nagrađivana radiofonska dela, koja su zabeležena na izdanjima kuća specijalizovanih za elektronsku eksperimentalnu muziku.
U svojim delima on istražuje graničnu oblast između zvučne antropologije i komponovanja, često uključujući prevođenje i pogrešno razumevanje kao značajan činilac kreativnog procesa. Terenska istraživanja i intervjui su polazišna tačka za njegove apstraktne kompozicije pored upotrebe elektroakustičkih i akustičkih kolaža, relacionalnih strategija, korišćenja raznolikih instrumentalnih praksi, proširene vokalne tehnike i digitalne manipulacije.
U periodu od 2007. do 2009. godine stvorio je Mask/Mirror – sempler koji procesira u realnom vremenu snimke govornog jezika. Uz njegovu pomoć on istražuje ekspresivni, performativni potencijal „speech-loop” formata u kombinaciji sa akustičkim instrumentima i improvizacijom.
Bosettijev najnoviji kompakt disk Zwolfzüngen je uvršten na listu 15 najboljih „outer limits” izdanja čaopisa „Wire” za 2010. godinu.
Chris Abrahams je pijanista najpoznatiji po svom angažmanu u legendarnoj grupi „The Necks”. Izuzetno aktivan na sidnejskoj džez i impro sceni od 80-ih godina do danas, sarađivao je sa velikim brojem grupa i muzičara, iz najrazličitijih muzičkih žanrova. Polovinom 80-ih postao je član indi-rok benda „The Sparklers”, a sa članicom grupe, pevačicom Melani Oksli je nastavio da redovno sarađuje na više albuma tokom 90-ih godina.
Paralelno objavio je više solističkih ostvarenja, a takođe svirao je sa avangardnim muzičarima i kompozitorima poput Burkharda Bainsa, Majka Kupera ili Entonija Paterasa. Muzika koju je napisao za film The Tender Hook iz 2008. godine nominovana je za najbolji filmski saundtrek Australijske filmske industrije.
Projekat „Post-piano” su podržali Gradski sekreterijat za kulturu i Ministarstvo kulture Republike Srbije.
Cena karte za koncert je 200 dinara.
.
Ja bih rekao da je ovaj konbcert obavezan za sve ljubitelje Ring Ring zvuka. Bravo za seriju u organizaciji Chincha.
A posle od 23.00 interaktivni radioi na III programu Radio Beograda, "Phonart Radio Live", uzivo iz Beca, Praga, Pule i Beograda 🙂
Jadan klavir šta sve mora da trpi.
one not be missed….
stravara!!!!!
ovo je fantasticno …naucno fantasticno …u poslednje vreme jazz prilicno napreduje ….treba ga dovesti …i odvesti i nikada vise dovesti …