Rođen u Sarajevu 16. decembra 1923. godine, od 1941. samostalno uči da svira trombon, a u razdoblju od 1945. do 1949. studira dirigovanje na Beogradskom konzervatorijumu. Tokom studiranja zaposlen je u orkestru Radio Beograda, u okviru koga je i 1947. osnovao veliki džez- i plesni orkestar, koji je predvodio do 1953. Nakon toga odlazi u Nemaćku, gde prve muzičke aktivnosti obavlja u Frankfurtu, svirajući trombon po američkim oficirskim klubovima. Tu dolazi u kontakt sa legendarnim klarinetistom i bend-liderom Bennyjem Goodmanom, koji ga angažuje u više navrata kao aranžera. U to vreme radi kao trombonista u orkestru jednog od vodećih bigbend-lidera Kurta Edelhagena, ali istovremeno postaje i jedan od najtraženijih aranžera, koga veoma često angažuju nemački emiteri. 1957. u pisanju aranžmana za takve potrebe sarađuje i sa Milesom Davisom. Aranžmane su od njega naručivali Modern Jazz Quartet i Lee Konitz. Posebna čast je preuzimanje dirigentske palice SDR (Süddeutsche Rundfunk) orkestra, kojim je rukovodio za potrebe snimanja za izdavačku kuću ECM u periodu od 1974. do 1979.
Tokom šezdesetih godina prošlog veka bio je aktivan na polju filmske muzike, gde je potpisao više od šezdeset dela. Istovremeno učestvuje u snimanju interesantnih ploča kao što su ”Balkan in my Soul” (1968) ili ”Rockin’ Bach Dimensions” (1973). U minhenskom Trixi studiju snimio je sa ritam sekcijom Sigi Schwab/Eberhard Weber/Lala Kovacev tri ploče, sarađivao sa Chickom Coreom, Keithom Jarrettom, Egbertom Gismontijem, Janom Garbarekom, Chrisom Hinzeom, Bennyjem Baileyem, Charliem Marianom… Od 1986. predavao je muzičku teoriju na bernskoj Swiss Jazz School – prvoj autonomnoj evropskoj džez školi. Godine 1988. povukao se iz aktivnog muzičkog života.