Dvodnevni studijski sešn pretočen je u pet numera, od kojih su čak četiri sa dvocifrenom minutažom trajanja. Ovakvim maratonskim komadima muzičari, kroz međusobnu interakciju, postepeno grade prostor za nesputano izražavanje i istraživanje. Tretiranje instrumenata na standardne i na netradicionalne način i intuitivna povezanost svih aktera, skupa daju neobičan rezultat. Za RED Trio je to karakteristično još od debi albuma, dok je Nate Wooley inovator na trubi koji već ima nekolicinu zapaženih izdanja.

Na albumu sve vrvi od nepravilnih ritmova i kovitlajućih zvukova, ali ne manjkaju ni statični momenti. Čak su primetni i periodi tišine, što je najizraženije u dvanaestominutnoj blago tenzičnoj završnici albuma. Wooley se odlično uklapa u celu priču istražujući mogućnosti svog instrumenta i eksploatišući ga do krajnjih granica –  njegova aktivnost nije samo pozadinskog karaktera, već je često dominantna i u samom centru zbivanja.

Truba nekada samo preteće lebdi iznad gustih zvučnih slojeva koje stvara portugalska trojka, a nekada se upušta u dijalog i sukobljavanje sa ostatkom instrumentarija. Kao rezultat imamo delikatne improvizacije izražene standardnim, ali i proširenim tehnikama sviranja koje doprinose da klasični instrumenti zvuče neočekivano i nepredvidivo.

Progresivne muzičke ideje se i ovde neminovno susreću, sudaraju i prožimaju, a njihove delove slušaoci mogu povezati pažljivim i koncentrisanim slušanjem. Treba uložiti mali napor i bez predrasuda uroniti u muzičko okruženje koje, u slučaju RED Trija i Nate Wooleya, zna biti samo prividno nepristupačno.

 

 

Spisak numera: Flapping Flight; Phase; Ellipse; Weight Slice; Tides.

Muzičari: Rodrigo Pinheiro – klavir; Hernani Faustino – kontrabas; Gabriel Ferrandini – bubnjevi i perkusije; Nate Wooley – truba.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


*

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.